tisdag 7 juni 2011

Tapeter till barnrum

När jag var i färghandeln i helgen passade jag på att återigen ta en titt på barntapeter.

När barnen är små och man kan bestämma åt de är det ändå relativt enkelt :-)

Till Ellens rum hittade jag bl.a. denna tapet som jag gillade.



Jonathans rum är betydligt svårare dock. Han också vill bestämma och har bestämt sig för att det skall vara en pirat-tapet precis som i hans gamla lekrum.

Jag har finkammat Internet såväl som färghandlare och jag hittar inga "pirat-tapeter" som även jag gillar (förutom den han hade förut).

Så, som det ser ut nu blir det precis samma tapet återigen.

Intrade tjänar verkligen pengar på oss här...det är inte ofta man får kränga samma  (svindyra dessutom) tapet till samma kund 2 ggr på 2 år...

Här syns en del av tapeten i bakgrunden...



Men men vad gör man inte för att göra de små trollungarna glada :-)

Några andra barnrumstapeter som jag verkligen gillar är:


1 kommentar:

  1. Vi har inget datum inskrivet då vi redan "tagit över" hiset och entreprenören endast ska tillbaka och göra slutmontering, det är det vi väntar på.
    Glasskivan kostar 880 kr/kvm hos Niklassons glas.

    SvaraRadera