fredag 10 juni 2011

Byggstart


Nu är bygget äntligen igång! Fick denna bild i ett mms på dagen från Andreas som hade vägarna förbi under dagen. Jisses vad glad jag blev!

Även om man visste att de skulle sätta igång nu så kändes allting så lång borta fram tills man såg att det faktiskt hände något!

Vi var på tomten på kvällen och hålet de hade grävt under dagen var enormt! Det såg ut som att en bomb hade exploderat mitt på tomten.

Men jag älskar vårt hål :-)

Idag skall jag ta ut barnen till tomten så de får titta på grävmaskinen.

1 kommentar:

  1. Det är så kul i början när det händer så mkt varje dag. Men jag håller med, ibland kändes det som om de mer stälpte än hjälpte när de grävde och sprängde och hade sig...men det blev ju bra i slutändan! Kul att det är på G!

    SvaraRadera