tisdag 28 juni 2011

Otursdag

Fick nog en otursdag igår:


  • Fick besked från A-hus igår att trappan inte gick att ändra på....

  • Fick dessutom besked i färgbutiken att Jonathans pirattapet (som jag har lovat honom) inte tillverkas längre.

Jonathan grät över att behöva lämna den gamla tapeten och jag lovade honom att han skulle få en likadan i det nya huset. Det var bara 2 år sedan vi satte in den tapeten så tanken slog mig inte ens att den skulle ha utgått....

Nu får vi hoppas på att resten av veckan går bättre!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Tråkigt med negativa besked! Men ang tapeter så finns det ju hur mycket fint som helst till barn! Ta med honom till en affär och låt honom titta så hittar han säkert något han gillar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har försökt med den, men jag har en mycket envis son. Kan inte kladra honom dock då han bara brås på sina föräldrar ;-)


    Nu har jag dock hittat en "väg-tapet" som han verkar gilla då jag har lovat honom att han får köra bilarna på väggen ;-)

    (hmm...undrar om jag kommer att få ångra det här ;-))

    SvaraRadera