onsdag 17 augusti 2011

Lilla mosaik???

Under den senaste besöket på kakelbutiken (en av väldigt många ;-)) hittade jag mosaik som jag fastnade för.

Dessa mosaik är vårens nyhet från Brickmate:



Jag gillar normalt inte lilla men jag fastnade för den lilla av någon anledning... är jag galen?

Kommer jag att ångra detta bittert om några år?

A gillar den blåa bättre, men jag har fastnat för den lilla av någon konstig anledning...

Vad säger ni kära läsare?.. Vilken röstar ni på?

Jag har tänkt mosaikväggen som en fondvägg i det lilla bdrummet. På resten av väggarna blir det stora vita plattor och på golvet blir det troligtvis svart eller grått.. All inredning kommer att vara vitt (kommod mm)...

HJÄLP!
 

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag må vara tråkig men i badrum tror jag på att vara lite neutral. Helt enkelt därför att det är besvärligt och dyrt att byta om man tröttnar. Så jag skulle tagit den blå och levt ut mina drömmar på fondväggar i något annat rum, mycket lättare att ändra sen;-)

    SvaraRadera