tisdag 31 maj 2011

Ibland har man mer tur än skicklighet ;-)

Idag åkte jag till Woodys och skulle betala golvet till ovanvåningen, välja längder och komma överens om utkörningstid... trodde jag...

När jag kom dit fick jag höra att golvet redan var utkört!  I datorn stod dessutom fel leveransadress samt fel telefonnummer! Oj snacka om att adrenalinet rusar då ;-)
Ringde chauffören direkt och fick tag på honom när han var 2 min från den felaktiga leveransadressen, gav honom den rätta adressen, ringde svärfar som tur nog var hemma och som kunde ta emot sändningen...

Blev dessutom bjuden på fraktavgiften av Woodys som plåster på såret för missuppfattningen.

Ibland har man som sagt mer tur än skicklighet!

(Och tack kära svärfar för dagens insats!)

1 kommentar:

  1. Hoppsan då! Vilken tur att ni hann ordna upp det utan allt för stort besvär!

    SvaraRadera