tisdag 13 september 2011

Telia tutar upptaget

Jag behöver en offert från telia på inkopplingen till huset. Inte så lite naiv var jag som trodde att det bara var ett samtal som behövdes...

Jag har ringt Telia idag under precis hela dagen med ca en kvarts mellanrum. Tror ni jag kom fram?

Nej precis ...

Om man nu skulle få för sig att välja Telia som leverantör sen känns det ju skönt att veta att man har en välfungerande kundtjänst att vända sig till ifall det strular ;-)


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag har försökt komma i kontakt med Telia om en fakturafråga. Det var 58 min väntetid och det var ändå den tid på dygnet då det skulle vara lägst belastning! Jag mailade sedan istället. Fick svar efter 4 dagar. Svaret var felaktigt och följdfrågan besvarades efter ytterligare 2 dagar.

    SvaraRadera
  2. Underbart bemötande, visst är det skönt när man får kompetent hjälp i tid ;-)

    Det är speciellt ironiskt att Telia överlag är dyrare än de andra operatörena. Vad försvarar de detta med?
    De kan inte hävda att man får bättre service för pengarna i alla fall. Mycket värre kan det inte bli..

    (Har fortvarande inte kommit fram idag heller..)

    SvaraRadera