fredag 18 mars 2011

Leveransdatum

Vi har nu fått leveransdatumet på huset. V27 kommer den.

Jag är lite nervös över att den kommer så nära inpå byggsemestern men Lotta försäkrar att det inte skall vara några problem utan att de hinner få det tätt till semestern.
Vi får hoppas att det blir så, jag minns "monsunperioden" förra somaren då vi fick avbryta vår semester i förtid för att vi inte stod ut med ösregnet.

Skönt dock att huset hinner komma innan semestern då vi då kan börja bygga förrådet under semesterveckorna utan att riskera att den är i vägen för husleveransen...
Nu har jag har tom börjat måla upp en målbild över vår semester i sommar: Andreas bygger förråd och jag hjälper barnen att rota sig genom att hänga med de på skillingenäs badstrand under tiden ... känns väldigt bra tycker jag... (undrar om Andreas tycker detsamma?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar